מול המצלמה • כך גילה החב"דניק את יהדותו של מנהל הטיסה

דוד לזר 3 Comment on מול המצלמה • כך גילה החב"דניק את יהדותו של מנהל הטיסה

לא פעם הצעה חטופה של חב"דניק להניח תפילין – הופכת לסיפור מרגש ובלתי נשכח • כך היה בדיוק עם חסיד שתיעד את עצמו במהלך טיסה, אבל לא רק את עצמו • הסוף הוא ממש טוב

צילום: Mendy Hechtman/FLASH90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חסידי חב"ד משמשים כ'שליחים' בכל מקום שהם מהלכים או נקלעים, ביבשה, בים וגם באוויר. בכל מקום הם ינסו לקרב יהודים או לפחות להציע להם להניח תפילין.

לא פעם הצעה חטופה להניח תפילין – הופכת לסיפור מרגש ובלתי נשכח, כך היה בדיוק עם החב"דניק שתיעד את עצמו במהלך טיסה, אבל לא רק את עצמו.

"היום יום ראשון, אני בטיסה בדרך לניו יורק", מספר האיש למצלמתו, "אני נוסע למסיבת שידוכים של הבת של החבר הכי טוב שלי, ואני במטוס ומציע ליהודים להניח תפילין. אחת הדיילות אמרה לי שוב ושוב שאני חייב לשבת או שהיא תקרא לקברניט, ואני אומר לה: 'אל תיקחי מהם את האפשרות לעשות ברכה', ופגשתי יהודי אחד ויהודי נוסף והיא חוזרת ומחייבת אותי לשבת. אמרתי לה 'אני לא עושה משהו בעייתי'", ממשיך לספר.

"אז היא קראה לראש צוות הדיילים, מנהל הטיסה, והוא אמר לי 'אני ממש מתנצל על היחס שלה, אני גם גדלתי חצי יהודי'", המשך הסיפור הוא, שנתתי גם לו להניח עמי תפילין, כן, 'חגגנו בר מצווה' בפעם הראשונה, הוא אמר לי שאמו יהודייה. התחננתי ואמרתי לו שאם הוא יניח תפילין היום בפעם הראשונה לא אכעס על היחס של הדיילת, כי עד עכשיו אני יודע שהכל קרה בגלל שהייתי חייב לפגוש את פיטר, ולחגוג עמו בר מצווה", מספר החסיד הנרגש.

"תכסה את העיניים ביד ימין ותגיד 'שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד', סימן טוב ומזל טוב..", הוא פונה אל פיטר שלראשונה בחייו קורא 'קריאת שמע' ומניח תפילין.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חחח אין על החבדניקים!!!!!!!!!

  2. 1

    ההבדל בין ברסלב לחבדני"ק שברסלב בכל יהודי מוצא נקודה אבל חבדניקים בכל נקודה מוצאים יהודים